Зробити стартовою   Контакти   Карта сайта
Агробізнес - український агропортал
       

У Росії ячмінь нового врожаю відвантажують на експорт

20 13:32:00.07.2009
У Росії ячмінь нового врожаю відвантажують на експортДва тижні тому розпочався вивіз свіжозібранного ячменю. У Новоросійськ його везуть з півдня, в основному з Краснодарського краю, тому більша частина перевезень припадає на автотранспорт, відзначає «Гудок».

Незважаючи на те, що ціни на ячмінь знижуються з самого початку жнив, а зі стартом експорту за два тижні вони взагалі впали на 700 руб. за тонну, кількість угод зростає, і експорт набирає обертів. Навколо Новоросійського порту почали утворюватися черги з автоколони, повідомляють експерти аналітичного центру «СовЕкон».

В першу чергу експорт ячменю йде з південних регіонів, звідки недалеко до Новоросійська, тому частка автоперевезень дуже висока, пояснює виконавчий директор «СовЕкона» А. Сизов. Коли уборочная закінчиться в центральних регіонах країни і це зерно потече на експорт, частка залізничних перевезень зросте, прогнозує виконавчий директор «СовЕкон».

«Везти залізницею зараз дорожче і довше, а експортерам важлива терміновість при перевезеннях на невеликі відстані», - відзначає генеральний директор компанії «WJ ПроЗерно» В. Петриченко. Експорт розпочався лише два тижні тому, і вивозиться в основному суміш зерна старого та нового врожаю, уточнює він. За першу декаду липня на судна було погружено близько 100 тис. тонн ячменю. Це продукція Міжнародної зернової компанії (МЗК), WJ Group, Valars Group та інших великих сільгоспвиробників. За словами г-на Петриченко, покупцями традиційно виступають Саудівська Аравія і Йорданія.

В МЗК підтвердили, що в липні вивезено вже близько 20 тис. тонн недавно зібраного ячменю. «Ми возим наш ячмінь в основному автотранспортом - його частка в перевезеннях зараз близько 80%», - розповідає директор департаменту транспорту і логістики МЗК А. Расніцов. Для цього є багато передумов, головна з яких - порівняльне коротке плече: сейчас МЗК вивозить урожай з південних, близьких до порту полів Краснодарського краю та середня відстань транспортування не перевищує 200 км.

Традиційно в липні - серпні частка автомобільного транспорту в експортних поставках зерна досить велика, розповіли в «Русагротрансе». Черга залізничних перевезень настає трохи пізніше, в середині серпня - вересні, коли потреби в строковому транспортуванні немає, а на елеваторах накопичені великі партії зерна. Пік залізничних перевезень, за даними зернового оператора, настає у вересні - жовтні.
Джерело:   agronews.ru
РЕКЛАМА

РЕКЛАМА

РЕКЛАМА


© 2008 ПП «Гарант Агро». Усі права захищено.
Портал Агробізнес не несе відповідальності за зміст інформації, яку розміщують користувачі ресурсу.
При повному або частковому копіюванні матеріалів сайта, посилання на Agrobiznes.com.ua обов`язкове