
За інформацією Вадатурського, в цілому проект включає в себе будівництво семи елеваторів і річкових терміналів, загальна потужність яких - близько 300 тис. тонн. Для їх обслуговування компанія замовила 24 баржі (річка - море) у суднобудівного заводу Wadan Yards Оkean, а також 14 морських і річкових буксирів, про що повідомлялося раніше. За оцінками власника, загальна вартість інвестицій у елеватори і суда, які будуть їх обслуговувати, становить $ 150 млн.
Експерти відзначають, що рішення компанії з будівництва терміналів для зберігання зерна вчасно. Керівник групи експертів асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Володимир Лапа вважає, що в першу чергу на плани "Нібулону" вплинули вирослі за останній час розцінки за зберігання зерна на українських елеваторах. Він також підкреслює, що будівництво нових елеваторів допоможе компанії заощадити кошти. "У деяких випадках вигідніше побудувати новий елеватор, ніж купувати старий", - пояснює Володимир Лапа.
Директор компанії "ПроАгро" Микола Верницький додає, що переправлення зерна до морських портів на баржах по Дніпру обійдеться компанії дешевше інших варіантів доставки. "Оскільки це перевалочний термінал, а не лінійний, він може використовуватися для накопичення, а також безпосереднього експорту зерна", - міркує експерт.
Микола Верницький стверджує, що вартість одного такого елеватора буде залежати від його оборотності. Це, в свою чергу, залежить від складності і дорожнечі обладнання, яке буде встановлене на ньому. "При такому обсязі, думаю, що кожен елеватор буде пропускати через себе приблизно 200 - 300 тис. тонн зерна в сезон", - резюмує Верницький.