Зробити стартовою   Контакти   Карта сайта
Агробізнес - український агропортал
       

Неефективне використання вагонів-зерновозів викликало їх дефіцит

06 12:18:00.08.2009
Неефективне використання вагонів-зерновозів викликало їх дефіцитПричиною нестачі вагонів-зерновозів в Україні є їх неефективне використання, вважають експерти консорціуму "Менеджмент Консалтинг Груп" (МКГ).

"При нормальному перебігу процедур з митної, екологічної, ветеринарної та санітарної службами процес отримання необхідних документів має тривати кілька годин, а не практично тиждень, як зараз. Загалом на завантаження-вивантаження зерна припадає 80% часу, і тільки 20% - на саме рух ", - наводяться в прес-релізі МКГ слова керівника аналітичної групи консорціуму Дмитра Подтуркіна.

Зокрема, зазначає експерт, брак вагонів викликаний простоями при навантаженні у вантажовідправника, затримкою вагонів на дорогах інших держав і в портах із-за складної дозвільної системи.

Крім того, вважають в МКГ, ще одним фактором, що сприяє дефіциту вагонів, є нестача потужностей портових та прийомних елеваторів, що обумовлює тривалий простій рухомого складу в портах і стрімке зростання обсягів перевезень у період збиральної кампанії.

"Втім, зернотрейдери і не зацікавлені в будівництві елеваторів і нарощуванні власного вагонного парку. Адже створення дефіциту потужностей із зберігання, підготовки та перевезення зерна сприяє лавиноподібно насичення внутрішнього ринку зерном у період збору врожаю. У цей час виробники, яким ніде зберігати і нічим транспортувати зерно , змушені продавати його за цінами набагато нижче світових, що забезпечує трейдерам додаткові прибутки ", - зазначають у МКГ.

У той же час, говориться в повідомленні, Державна адміністрація залізничного транспорту ( "Укрзалізниця") забезпечує аграріям нормальні умови для транспортування зерна. "Близько 11,6 тис. вагонів-зерновозів" Укрзалізниці "в змозі забезпечити перевезення зерна як врожаїв попередніх років, так і рекордного врожаю т.г. Існуючим рухомим складом можна без особливих труднощів перевозити на місяць як мінімум 2 млн. тонн зернових вантажів, особливо якщо врахувати, що в цьому році припинилися перевезення російського та казахського зерна, у яких були раніше задіяні зерновози залізничної монополії ", - відзначається в прес-релізі.
РЕКЛАМА

РЕКЛАМА

РЕКЛАМА


© 2008 ПП «Гарант Агро». Усі права захищено.
Портал Агробізнес не несе відповідальності за зміст інформації, яку розміщують користувачі ресурсу.
При повному або частковому копіюванні матеріалів сайта, посилання на Agrobiznes.com.ua обов`язкове