Зробити стартовою   Контакти   Карта сайта
Агробізнес - український агропортал
       

До кінця жовтня ціни на готову молочну продукцію залишаться на нинішньому рівні

17 13:00:00.07.2009
До кінця жовтня ціни на готову молочну продукцію залишаться на нинішньому рівніЦіни на готову молочну продукцію в Росії до кінця жовтня підвищуватися не будуть, повідомив напередодні журналістам виконавчий директор Молочного союзу Росії Володимир Лабінов. "Подальшого зростання на ринку я не предвижу, якщо ріст і буде, то він складе не більше 5-7%", - сказав він.

В даний час, за його словами, стан молочного ринку стабілізується. "Обсяги споживання молочних продуктів ростуть, це наочно доводить збільшення виробництва продукції з незбираного молока", - констатував В. Лабінов. "Сьогодні ціна на ринку сприяє збільшення споживчого попиту на молочну продукцію, тому що вона значно нижче тієї, яка була в зимовий час", - додав він.

В цілому виконавчий директор Молочного союзу прогнозує, що "в цьому році, в тому числі за рахунок скорочення обсягу поставок сухого молока з Білорусії, ринок молока буде розвиватися більш позитивно, ніж у минулому році". За його даними, з початку року виробництво сирів в Росії збільшилася на 9%, на 7% скоротився обсяг імпорту. "Імпортозаміщення налицо, є певний тренд в сторону збільшення споживання продукції власного виробництва", - зазначив В. Лабінов.

У свою чергу, голова правління Національної спілки виробників молока Андрій Даниленко повідомив, що "російські виробники готові до імпортозаміщення". Він також поінформував, що найближчим часом з метою підтримки вітчизняного виробника Міністерство сільського господарства Росії направить на реалізацію відібраних регіональних програм щодо збільшення виробництва молока 3,5 млрд. руб. "Для нас це дуже важливий позитивний сигнал, сільгосптоваровиробники зможуть отримати пряму фінансову підтримку з федерального й регіонального бюджетів", - сказав А. Даниленко. "Ми відчуваємо, що Мінсільгосп розуміє ситуацію і стурбованість виробників молока, але найголовніше - міністерство готове системно вирішувати проблему", - додав він.

Одним з ефективних заходів підтримки з боку держави виробники та переробники молока також назвали соціальну рекламу. У травні-червні 2009 р на федеральних телеканалах була проведена рекламна компанія, метою якої було збільшення споживчого попиту на молочну продукцію. Виробники та переробники молока звернулися до Мінсільгосп з проханням продовжити цю позитивну практику.
Джерело:   Прайм-ТАСС
РЕКЛАМА

РЕКЛАМА

РЕКЛАМА


© 2008 ПП «Гарант Агро». Усі права захищено.
Портал Агробізнес не несе відповідальності за зміст інформації, яку розміщують користувачі ресурсу.
При повному або частковому копіюванні матеріалів сайта, посилання на Agrobiznes.com.ua обов`язкове